Skolan

Nu har jag äntligen läst klart boken Dr. Jekyll and Mr. Hyde och jag skickade in bokrecensionen för en stund sen till min lärare. Skönt att få det gjort.
Nu är det bara att börja läsa min andra bok Candide som ska lämnas in om 2 veckor men det är så mycket att göra i skolan nu och jag har ingen aning om vart jag ska börja. Det som ska jag göras är att

[X] Jag ska lämna in en Naturkunskaps uppsats om Gener och Genteknik nu på torsdag.
[X] Mitt svenska hem läxförhör ska också lämnas in på tordag denna vecka.
[X] Jag har en samhälls uppgift som ska lämnas in på måndag nästa vecka.
[X] Min historia uppsats ska lämnas in på tisdag nästa vecka (Jag skriver om barnarbete i Sverige)
 [ ]Torsdag nästa vecka så ska jag lämna in en bokredovisning om boken Candide.

Allt detta ska göras inom två veckor och JAG ORKAR INTE med mer skolarbeten.

Vi har även bytt schema inför den här perioden och det ser nästan ut som mitt gamla förutom att jag har fått en halvtimmes sovmorgon på måndagar.



Nu måste jag gå och lägga mig. Hoppas jag lyckas somna för jag ska upp om 6 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0