Gästblogg: Madeleine

Hallå allesammans! Kom nyss hem till Safi, har precis varit och dansat dancehall med Adena, Det var ett riktigt träningspass och jag blev sjukt svettig, men roligt var det!

Ja, Safi sa ju då att hon lovat att jag ska berätta om min krogkväll, så i guess att jag ska göra det.

Jag & Annika åkte hem till Kim vid kanske 4-5 tiden. Kom dit och började fixa till oss direkt, roligt, roligt. Vi blev klara vid kanske halv sju och började förfesta. Jag hade mitt vin och blev glad i hatten likaså Kim och Annika. Vi satt och lyssnade på musik och pratade om allt & ingenting, så som det brukar vara. Vid halv nio så gick vi till Kim´s bror och hämtade hans systerdotter. Vi fick skjuts ner till kvarnen där vi länmnade av Vincent och gick därefter till People. Vi kom dit nio och var näst först i kön. Så när vi kom in var det rätt tomt. Men som tur var, vare "Happy Hour" och det innebär två för en. Så det blev två cider, som smakade sådär, men roligt var de. Vi satt och förfesta lite till. Sedan kom det mer och mer folk och efter en stund kom vi igång och började dansa. Dansa och dansa somvanligt. Alex, Bäckis och Micke kom och joinade oss efter en stund, det var roligt också... Sedan kom också Selma och vi dansade på och drack gott. Trevligt igen då, mycket skoj haha. Vid tolv kanske öppnade stora dansgolvet och vi gick in där. Men det var drygt för där spelades det bara house, visst house är bra men det var dryg house och de ska spela dancehall & hiphop där (tycker jag) Men skit samma, vi stod där och dansade iallafall. Efter en stund kom det igång iallafall med bra musik. En av killarna i Snook och körde "längst fram i taxin", de va härligt. Som det verkar så var det många killar som stod och drygade och försökte med någonting. Men Selma som är skön gav dem en utskällnig så försvann de, roligt roligt. Sedan hade jag & Alex ett litet vattenkrig.
Klockan kvart i två gick jag, Kim, Selma och Annika och hämtade våra jackor eftersom pappa skulle hämta oss två. Vi kom ut poch började vandra mot citymail och såg en korvkiosk, vi blev snabbt sugna på korv och jag å Annika köpte oss en varsin grillad, de smakade bra vill jag lova. Vi gick till pappa, han skjutsade hem Selma & Kim sedan åkte vi hem igen. Kom hem halv tre och somnade gott klockan tre, skönt att sova i sin egna säng!

Dagen efter var jag en aning bakis, men blev snabbt bra. Min kära pojkvän kom med blommor och kvällen spenderades med tända ljus och mys. Så de var härlig kväll!

Så, hoppas Safi är nöjd nu. Jag ska sova här ikväll och terra henne. Nädå, det ska bli skojigt!
Nu ska jag vara social med Rafif och Safi.

Puss på alla Safis läsare <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0