Gästblogg: Jossra

Just nu är det Jossra som skriver hihi. Vet ni vad som precis hände? Jo, min mobil brändes... Ja, precis vad ni läste, den brändes. Hur? Jo, min lillebror ville sätta in sitt kort i min mobil och sen när jag skulle lägga in mitt kort igen, så funka det inte :) Det lyste rött! Som Safis mobil när den brändes. Jag är så jävla arg och nu har jag ingen mobil, vad roligt :D hehe. Just nu så sitter jag hemma med Safi och Johanna. Vi sitter och tar det lugnt. Det är säkert Safi som har gett mig otur. ÅÅHH jag är så arg. Nu ska jag tillbaka till myset haha. Puss och hej, leverpastej och puss och kram vi syns nog på stan! ♥




Härmar Johanna



och här är vi bara så snygga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var mobilen dyr? Vilken ögonfärg har du? Vilken är din riktiga hårfärg?

2009-02-19 @ 13:13:32
Postat av: Jossra

oj oj vad många frågor du hade då.. grön ögonfärg, mörkbrunt hår så det ser nästan ut som svart, men på bilden är det färgat. Mobilen var inte så dyr, men ändå orka fixa en ny, man får ju vara utan en mobil i några dagar typ.

2009-02-19 @ 17:42:49
Postat av: Anonym

Ja det var många frågor. tack får svaren :D

2009-02-19 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0