Gästblogg: Johanna

             

  Nu har jag precis kommit tillbaka från Dalarna, har varit där i fyra dar med min famlij. Det va väldigt kallt där 14 minus grader, usch jag gillar inte kyla. Jag åkte skidor varje dag och åt god mat, men det var ganska tråkigt ..
Igår kom jag hem halv sex, var hemma en halvtimme sen åkte jag direkt till Gottsunda och träffade Safi & Jossra. Saknade Safi så mycket var ju tvugen att träffa henne så fort jag kom hem, tihi.
Nu sitter jag här med Safi & har precis målat naglarna, lite senare ikväll ska jag träffa min underbara man <3

nu får ni ha det så bra, pussilipuss

Kommentarer
Postat av: marie

Hi du. Har en fråga till! :) Vilken av klockorna hade du valt på mitt inlägg? svara tillbaka till inlägget där klockorna är på bild. TACKSAM FÖR SVAR, :)

2009-02-19 @ 19:06:08
URL: http://mariearakji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0