9/2 - 09

Slutade min sista lektion 14.20 idag och då gick jag och Sesen till biblioteket i skolan och jobbade med analysen. Kl 17 så bestämde jag mig för att jag var klar med den, orkade inte jobba med den mer så det får gå som det går. När jag kom hem så ringde jag Jossra och så gick vi till centrum och åt och sen gick vi förbi hennes syster Wafa snabbt för att hämta något. Kom hem för en stund sen och nu väntar jag på att Lipstick Jungle ska börja :)

Nästa vecka så är det sportlov :D :D och då ska jag verkligen vila ut. Det jag har planerat hittils att jag ska göra under lovet är att någon dag så ska jag till Athena och låta hennes mamma spå mig och så ska jag även till Madde och hälsa på där ute på landet :D Längtar verkligen till lovet nu.
4 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Madeleine :)

Jag vill också spå mig (a) Tihi, va roligt att du ska komma :p

2009-02-09 @ 21:25:20
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

Madeleine: härmapa :P haha

2009-02-10 @ 19:13:47
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0