7/2 - 09

Madde och hennes pappa kommer och hämtar upp mig och Rafif om en timme ungefär. Vi åker då till F16 (en lokal vid flygplatsen i Uppsala) för att fixa oss där och hjälpa till med allt som behövs att hjälpa till med. Hoppas jag klarar av att vara på festen nu när jag är sjuk och att jag inte smittar någon mer person. Jag kommer att lägga in en massa bilder från festen antingen när jag kommer hem ikväll eller imorgon, det beror på hur sent jag kommer att komma hem. Jag, Mohamed och hans kompisar kommer få skjuts hem när festen är slut av Maddes mamma. Hennes föräldrar är så söta som orkar ställa upp för en så mycket :). Det kommer vara värsta säkerhetskontrollen på festen ikväll eftersom festen är i ett militärt område. Man måste stå med på listan för att komma in och man ska ta med sig legitimation eller pass för att kunna bekräfta att man är den personen som står med på listan. Hoppas verkligen att festen blir lyckad och att inga problem uppstår på festen. Ha en trevlig kväll alla läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0