28/2-1/3 - 09

Hej alla läsare. Nu sitter jag hemma hos min morbror med hans döttrar. Rami och Rawia sover och de vuxna sitter i köket.
Har verkligen haft problem med att välja vart jag ska vara idag. Har sprungit som en idiot fram och tillbaks till Samir och min morbror, men nu har jag nog bestämt mig att jag ska vara kvar hos min morbror och spendera min kväll här.

Hemma hos Samir så tjuvringde vi Johanna och drev med henne. Det var verkligen skit kul och vi hade en röstförvrängare som mördaren i Scream filmerna hade så Johanna hade ingen aning om vem det var. Hon blev verkligen jätte upprörd så jag ringde henne efteråt och berättade att det var vi som drev med henne och hon blev verkligen lättad.

Nu sitter Lamja här bredvid mig och kollar om jag skriver något om henne och då måste jag självklart göra det.
Hon är så gullig :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0