27/2 - 09

Kom hem för en stund sen från skolan. Satt kvar i skolan till kl 18 typ och jobbade med min historia uppsats och jag är nästan klar nu, ska typ bara läsa igenom hela uppsatsen och skriva mer på diskussionen.

Ska hem till Ghada snart och lämna hennes pengar för jag tror jag har fått mitt studiebidrag nu så att jag får det gjort och senare så ska jag hem till Samir där Jazz och ungarna är.

För 11 dagar sen så spådde jag mig, och hon som spådde mig sa att om tio dagar så skulle jag få ett telefonsamtal som skulle göra mig glad och det fick jag igår.
Någon (ska inte berätta vem det är än, eftersom det betyder otur) ringde mig igår och berättade att hon var gravid och jag blev skit glad :D :D Äntligen en till unge !!! :D
Helt sjukt att det stämde med vad spådamen sa :S :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0