26/2 - 09

Igår efter skolan så åkte jag hem till Wafilistus. Vi var där en stund och sen så gick vi till posten för att hämta hennes skor (bild finns i inlägget nedan). Efter att vi hade lämnat hem hennes skor så gick vi till centrum för att plugga men det gick inte så bra. Jossra joina oss efter en stund och vi pratade istället för att plugga.
Runt 19 så gick jag och Jossra hem till hennes syster Wafa och var där en stund med ungarna Siham och Sara :D
När jag kom hem så firade Raoas och hela familjen Mohamed med att äta daim tårta och andra godsaker. Kvällen slutade bra i alla fall och det var roligt :)

Idag så har jag varit i skolan till kl 17 eftersom jag har en fet uppsats jag måste jobba med och lämna in nu på tisdag. Kom hem för en stund och ska snart gå hem till Aida. Det var längesen jag träffade henne så ska passa på nu.

Jazz flyttar till Uppsala nu på måndag. Hon är i Uppsala redan idag :D men hennes möbler kommer senare så nästa vecka så kmr jag hjälpa henne en hel del med att flytta in saker och dekorera och sånt. Kul kommer det bli :)
Hon ska komma hit senare ikväll, så då får jag träffa gullungen Nazmi :D

Grattis Julia Falk på födelsedagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0