23/2 - 09

Somnade 6.15 på morgonen och vaknade 45 minuter senare för att börja fixa mig till skolan. Jag var skit trött i början av skoldagen men blev piggare efter en stund. Första skoldagen efter lovet var helt okej, det var kul att träffa alla igen.
Efter skolan så gick jag och Johanna till stan. Vi gick förbi restaurangen Korfu där min kusin Said jobbar som kock och där Ghada också jobbar. Vi väntade på att Ghada skulle sluta från jobbet och så gick vi runt och kollade lite i affärer. Jag såg en skinnjacka för 500 kr i H&M som jag var tvungen att ha och jag hade inte ett enda öre på mig så jag fick låna pengar från Ghada, men hon hade sina pengar hemma i Gottsunda så det var bara att sätta sig i bussen till Gottsunda för att hämta Bebisen från dagis och pengarna. Vi gick snabbt till Bebisens dagis och hämtade upp honom och sen hem till Ghada där hon gav mig pengarna.



Jag åkte ner till stan igen då och köpte skinnjackan som jag hade lagt undan och sen så åkte jag hem. Jag ska till Ghada snart igen och vara där en stund. Ska ringa Rafif nu och kolla om hon vill hänga med.


Det här är skinnjackan jag köpte :D

GRATTIS PAULA SIMONS PÅ 18 ÅRS DAGEN :D :D <3

Ps: Det här är mitt 300:e inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0