2/2 - 09

Igår så var jag bara hemma hela dagen. Mina små kusiner var här och spelade piano :P Vi fick ett piano från våran granne för någon månad sen som bara står här. Ingen av oss använder den, men så fort någon unge kommer så börjar de trycka på alla piano knapparna, även om de spelar fint eller fult, och det är skit irriterande. Rawia satt igår och track på alla knappar (eller vad det nu heter) och sjöng blinka lilla stjärna där. Hennes röst var fin men inte musiken hon spelade så jag hade värsta huvudvärken igår. Rafif kom också förbi en stund och var här till 22. Hon kollade på en film i ettan som hon tyckte var skit bra, men jag fattade inte vad som var bra med den :S så jag plattade mitt hår och fick hjälp av Lamja :)

Idag så har jag varit i skolan. Skulle träffa en person men det blev inte av och jag blev jätte irriterad. Efter skolan så gick jag till stan med Johanna. Vi träffade Reshwan i H&M och köpte present till Murad. Köpte två tröjor så hoppas han blir nöjd. Efter en stund så kom Aida, hon hade ett ärende på banken, och vi fick sitta där i evigheter. När hon var klar så ringde hon sin mamma och hon hade tydligen gjort något fel så Aida var tvungen att gå in till banken igen. Jag orkade inte vänta i en timme till så jag tog bussen hem. Banken här i Uppsala är skit trög!!
Min pappa har köpt tårta till Murad så vi ska fira honom sen när han kommer hem. Murad och Mohamed är i stan nu för att köpa en bärbar data, och Mohamed skulle kolla om den var bra, för då skulle han också köpa den. Jag hoppas verkligen att de köper de bärbara datorerna för då betyder det att jag äntligen kommer få deras dator i mitt rum och det vill jag verkligen. SÅ HOPPAS HOPPAS HOPPAS !!!

Grattis Berivan på födelsedagen :)

Rafif har äntligen blivit moster nu så grattis gumman :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Rafif

tack älksliiiiiiiiing du e så underbar min älskade safi moaah <3<3<3

2009-02-04 @ 15:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0