16/2 - 09

Som sagt, idag så blev jag spådd av Athenas mamma och hon sa en hel del intressanta saker. Det var tredje gången jag blev spådd av henne så en del saker som hon sa idag visste jag redan. Några saker som hon sa var att:

Det är många människor runt omkring mig som inte är ärliga och att jag ska vara försiktig. Jag kommer gifta mig med en äldre man, som jag tydligen redan känner, och jag kommer få tre barn. Jag kommer vara lycklig i framtiden och jag kommer ha mycket tur och framgång. Mitt liv kommer sluta bra helt enkelt. Jag kommer flytta från Uppsala när jag är 27 år (det vet jag från innan). Det är tydligen någon som vill ha en relation och planerar en framtid med mig :P och jag har ingen aning om vem den här personen är. Det är även någon som har jätte starka känslor för mig, men jag ska inte ha bråttom och jag ska ha tålamod. Det är även två tjejer, en blondin och en brunett, som är svartsjuka på mig i samband med någon kille och jag ska vara försiktig. Det kommer finnas en tjej som älskar den mannen jag kommer gifta mig med och henne ska jag akta mig för.

Nästa vecka, eller månad så kommer jag få en jätte bra nyhet.
Min familj kommer få en bra nyhet nästa vecka.
Om tio dagar så kommer jag få ett överraskande telefonsamtal av någon som jag kommer bli glad över.
Om tre veckor så kommer jag få en överraskning.
Om två månader så kommer jag må mycket bättre än vad jag gör nu.
Jag kommer snart få en överraskning i samband med pengar.

Det här var en del av vad hon sa. Hon berättade mer, men vissa saker tycker jag är privat och jag vill inte gå ut med det i bloggen. Enda anledningen till att jag skriver det här är att jag ska kunna läsa igenom det sen för att komma ihåg. Det mesta hon brukar berätta gäller för 6 månader framåt, så om 6 månader så kommer jag läsa det här inlägget igen och kolla om det stämde. Det var även en hel del saker som hon sa som inte stämde överhuvudtaget, men det är sånt som händer ibland. Det kommer bli kul och se sen om det här kommer stämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0