12/2 - 09

Igår efter skolan så följde Madeleine med mig hem. Vi lagade mat och sen så gick vi hem till Rafif där Hoshin och Kadir var. Kadir gjorde avfärgning på sitt svarta hår för att kunna färga det ljusare och det såg jätte roligt ut när det var halv blont och halv mörkt :P Vi rökte vattenpipa och efter ett tag så gick jag och Madde ut och träffade Jossra en stund innan vi begav oss hem till mig. Vi kollade på Top Model finalen. Jag blev fett irriterad för att McKey vann för jag och Madde tycker att Analeigh borde ha vunnit.



Vi hade våran sista samjuridik lektion idag och jag fick veta mitt betyg, VG :/.
Madeleine följde med mig hem även idag efter skolan. Vi åt baguett och kollade på tv. När hon åkte till sin dans så kom Sesen och Rafif och de drog för en stund sen. Ska gå och lägga mig snart.
Fett skönt att det är sista skoldagen imorgon och sen så är det LOV !!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hon skulle vunnit. McKey är fuuuul

2009-02-13 @ 13:22:57
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

Madde: aa hon är ful jämfört med Analeigh

2009-02-13 @ 14:30:20
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0