(P) 2/12 - 09

Tja! Efter skolan fick jag övningsköra med morbror i en timme och en halv. Det gick väldigt bra idag med och mitt körande utvecklas till det bättre för varje lektion. På söndag ska jag köra till Västerås :D Kom nyligen hem och ska snart äta chicken kebab med currysås och titta på The Biggest Loser.

Imorgon är det Saco - mässan som gäller. Det är en universitetsmässa som ligger i Älvsjö, Stockholm. Har alltså inga lektioner imorn och kommer vara i Stockholm under dagen. Jag är så osäker när det gäller allt som har med universitet att göra och just nu så känns det inte som om jag vill plugga alls, så därför ska jag åka dit imorn med skolan och få info om hur det är att plugga i universitetet och titta på olika inriktningar och yrken som man kan plugga till. Hoppas det går bra fan och att jag hittar det jag vill arbeta med.

Nu börjar The Biggest Loser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0