Nighttime

Heej! Nadia var här tidigare idag och det var kul att få träffa henne igen. Vi tittade på The X-effect och pratade om allt möjligt. Mysigt! När hon åkte hem tittade jag på The Biggest Loser (jag är sämst!) och sen pratade jag ganska länge med Madeleine i telefon. Det var länge sen vi pratade. Var bjuden på middag hemma hos dom på lördag och jag såg verkligen fram emot det, men så fick jag veta idag att vi är bjudna på en förlovningsfest då, så det var inte möjligt att få missa den. Lite synd :( Andra året i rad jag missar kalkonmiddagen hemma hos Madeleine, men nästa år DÅ MÅSTE JAG GÅ oavsett vad jag har planerat innan. Får inte bli en tredje gången gillt. Efter samtalet med Madeleine så tittade jag på filmen A Cinderella Story med Hillary Duff och Chad Michael Murray. Jag tror många håller med om att han är snygg. Hade iaf en liten crush på honom när jag var liten :D. Klockan är snart 3 på morgonen och jag sitter uppe och skriver en årsresumé om år 2009 som förhoppningsvis kommer upp på bloggen imorn om jag blir klar. Har hållt på den nu i ett par timmar :( och det börjar bli lite tröttsamt. Ska i alla fall gå och lägga mig snart. Ser fram emot imorn och hoppas nyårsafton blir en lyckad dag och kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0