Har du torrt och skadat hår?

För det har jag! Har provat nästan allt som finns på köpmarknaden och hittat flera produkter som funkar och inte funkar.
De som har fungerat extra bra på mig är dessa två:

 - Schwarzkopf Gliss Hair Repair.
Har då använt både schampo och balsam i vanlig variant och den med olja i, 1-minuts intensiv kur, hårinpackningen och hårtopps-serum. Ett märke jag starkt kan rekommendera för de som har torrt och skadat hår som mig.

- Vanlig schampo och oljeschampoo - Båda är väldigt bra!



- Hårtopps-serum - Bra för hårtopparna!



- 1 minuts intensiv-kur - bra att använda om håret utsätts för yttre påfrestningar som t.ex. av hårfön eller plattång.


- L'oréal Elvital Anti-Breakage.
Den här produkten använde jag under två-årstid och med hjälp av schampot så fick jag bort de slitna hårstråna och genom att använda hårinpackningen så återvände inte de slitna hårstråen. Hade en period då jag blandade den gula hårinpackningen med den röda (för färgat hår) och det funkade skit bra!

- Schampoo - Funkar väldigt bra om du har slitet hår och om du vill motverka nya skador.



- Hårinpackning - Min favorit hårinpackning. Håret doftar också väldigt gott efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0