Gästblogg: Nadia

Har ni hört talas om oskulda slynor? Nu sitter en sådan här och skriver. Hihi. Jag är så söt ibland. Sitter i Safis rum och proppar i mig godis och chips med henne. Hon kommer nog att få diabetes - inte av godiset utan p.g.a. att jag är så söt, mohaha! Nej skoja. Jag har inte SÅ mycket luft faktiskt. Men det är väl alltid kul att skriva bra saker om sig själv, men jag håller med om att jag är söt, för det är jag. Inte snygg, utan söt. Inte sexig heller. Jag gillar inte att bli kallad sexig, men uppskattar varje gång jag får höra att jag är söt. HAha, nog snackat om söthet tycker jag. Imorgon är det nyårsafton!! Vad ska ni hitta på för något? Jag kommer iaf ha fullt upp. Drog ner på stan och köpte min klänning precis innan jag kom hit, och den är väl snygg, inte snyggaste, men helt okej snygg. (y) Vad mer ska jag skriva? Orka skriva om Safi, alla vet redan vem hon är och att jag diggar henne starkt, förutom att hon bor i Gottsunda. ;O Ska kolla på tv snart, och laga mat till Mohammed... MEIN, ska köpa en hamburgare till honom med extra mycket bacon. Visste ni att Mohammed älskar bacon? Man hör ju värsta kopplingen Mohammed-Bacon.. What a Shame!

Nu ska jag fortsätta vara med Safi.
Läs gärna min blogg.
Kärlek till er gott folk!
Gör inget kriminellt under nyår, sköt er och älska alla runtomkring er, inga snea blickar, inga bilbränder, misshandel eller råna tanter! Skaffa jobb och utbildning istället så kommer ni tjäna pengar LAGLIGT.

Puss på er alla och mycker kärlek till alla närpoliser!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0