(F) 17/12 - 09

Hej alla läsare. Nu är det bara en dag kvar till jullovet och gissa vem som är glad? Jo JAG! Imorgon är sista dagen i skolan och då ska vi sälja jul fika för att samla in pengar till Milano resan och så ska jag ha ett praktiskt prov på makeup grund där vi ska få sminka oss för dagen och det ska betygsättas. Lätt!

Idag på eftermiddagen tog jag bussen hem till Yeliz. Det var länge sen jag var där så det var kul att få träffa Yeliz, Melissa och Tarek igen. Lillen har blivit så stor och är redan 2 månader gammal. Helt sjukt hur snabbt tiden går..





Hann precis hem till Biggest Loser finalen. Älskar att se feta människor försöka gå ner i vikt och det är helt otroligt hur man kan lyckas gå ner ca 70-80 kilo på bara 4 månader. Det var lätt den bästa serien jag tittat på under vinter halvåret.

Imorgon ska vi ha en juldagsbak några tjejer hemma hos min kusin och då ska vi alla tjejer få prova på Mary Kays sminkprodukter. Men mer om det får ni veta imorn! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0