Dagens..



- Skorna från Nelly levererades idag :D



- Saco - mässan! Jag har inte varit så positiv till tanken om universitetet ett bra tag nu och har länge sagt att jag inte vill plugga vidare, men ändå så åkte jag till Saco - mässan i Stockholm idag för att försöka hitta något jag vill arbeta med och plugga till efter mina gymnasiestudier fast jag varit ganska negativ till tanken från hela början. Jag gick runt lite bland alla montrar och gick på två seminarier för att försöka hitta något som skulle fånga mitt intresse men hittade inget alls. Synd! Har bestämt mig nu för att inte plugga vidare fast jag tror jag tog det beslutet egentligen för länge sen.

- Jag har psykologiprov imorn (utvecklingspsykologi) och har inte pluggat ett skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0