7/12 - 09

Jossra och Jasmin har varit här idag. Vi hade en liten pratstund med min mamma om saker som har hänt förut. Skönt att veta att man har vänner som ställer upp under jobbiga situationer!
Nu är det filosofi plugg som gäller i en timme framåt och sen är det läggdags! Är helt slut och behöver min sömn.

Juste, ska beställa en ny studentklänning snart när jag har tid för att leta. Jag är inte så förtjust i den gamla studentklänningen längre så ska försöka hitta någon annan.
Min nuvarande studentklänning kan ni se om ni klickar HÄR. Det får bli Jossras uppgift att hitta en ny klänning till mig, nu när jag inte har tid :P :D

Nu: Plugg och sen läggdags.

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack Safi :D Detsamma!!

2009-12-08 @ 16:29:08
URL: http://kitlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0