28/12 - 09

Hej! Har inte haft någon lust för att uppdatera bloggen idag. Hostar fortfarande för fullt och har en ond smärta i ryggen som gör så att jag knappt kan röra mig. Kan inte böja mig för att ta på mig strumpor och får sitta som en robot. Känner mig som en gammal kärring!
Jasmin kom hit en stund och även Sanna. Det var på tiden att vi träffades. Hon stannade inte kvar så länge så det fick bli en snabb uppdatering om allt som hänt på sistonde. Sanna gick precis och jag har precis lyckats byta om utan att skrika av smärta. Ska snart åka hem till Yeliz och det blir kanske en övernattning där. Men först ska jag titta på Biggest Loser som börjar nu. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0