25/12 - 09

Hej! Hur mår ni idag?
Själv mår jag ganska bra, fast är fortfarande lite sjuk. Hostar var femte minut, lite jobbigt :/
Har inte gjort så mycket idag. Vi har en gäst hemma från Norge och min moster är också här. Min moster ska på en fest ikväll och vill att jag ska följa med, så kanske gör det! Beror på om jag orkar eller inte. Vill egentligen bara vara hemma och hoppas på att jag kan friskna till tills nyår. Men vill även gå på fest och ha lite kul plus byta miljö. Beslutsångest?!

Någonting jag är säker på iaf är att jag är sugen på smulpaj med vaniljsås så ska sätta igång med att baka nu!

Kommentarer
Postat av: Sophie

sv: ingen aning haha! hade nog fått dåligt samvete men det är mycket pengar.. :P du då?

2009-12-25 @ 17:52:49
URL: http://iheartfashion.blogg.se/
Postat av: ella

sv: haha, alltså jag skulle nog ta pengarna om jag verkligen behöver dom xD

2009-12-25 @ 18:31:05
URL: http://eelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0