23/12 - 09

Godmorgon. Har vaknat ganska tidigt de senaste dagarna. Lite konstigt för att vara mig när jag har jullov. Brukar oftast sova hela dagen och vara vaken hela natten. Måste nog bero på att jag är sjuk och reser mig upp när jag får nog av att hosta.

Igår var jag på stan ca två timmar med Johanna. Vi var i Korfu under den tiden, åt och sedan åkte jag hem och vilade lite. Senare kom Jossra och var här nästan hela kvällen och tittade på tv med mig. Tittade på julfilmen Surviving Christmas med Ben Affleck och sen somnade jag. Mår faktiskt lite bättre idag men har fortfarande ont i halsen och lite feber. Ska dricka en massa te med honung och citron. Hoppas det hjälper.

Jossra: Visst liknar jag åsnan i Shrek?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha va gullig hon är :P Fast åsnan är ju en kille...

2009-12-23 @ 12:00:40
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Jossra

HAHAHAHHA fuck uuu safi :p

2009-12-23 @ 15:09:22
Postat av: Safi

HAHAHAHAHAHA

2009-12-23 @ 15:26:32
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0