23/12 - 09

Hej! Jasmin var här tidigare idag och höll mig sällskap en stund. När hon hade gått tittade jag på den nya säsongen av Biggest Loser och sen gick jag till centrum med Mohamed. Handlade lite och sen gick vi hem och lämnade sakerna och jag fortsatte sedan hem till min morbror och var där en stund. Det var länge sen jag träffade Rami och Rawia så kände att jag behövde vara med dom en stund. Kommer vara med de ganska ofta nu två veckor framöver till lovet är slut. Jag var där en stund i alla fall och sen gick jag hem till Rafifs syster Lina där Rafif och Rojda var. Satt där en stund och umgicks med tjejerna. Kom nyligen hem och ska snart gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar frisk imorgon. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: rojda

yani du la upp bilden till slut hahaha (den tredje)

2009-12-25 @ 04:45:56
Postat av: Safi

hahaha aa :P

2009-12-25 @ 13:34:40
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0