2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Varit i Milano, Finland och på URF.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Brukar inte nyårslöfta.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Farmor.
5. Vilka länder besökte du? Italien och Finland.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Körkort och egen bil.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13/7 - 09.
8. Vad var din största framgång 2009? Har tagit en dag i taget.
9. Största misstaget? Svek en nära vän under sommaren.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Var väldigt sjuk i jan-feb.
11. Bästa köpet? Alla nya kläder under sommaren och mina 4 par nya skor.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder under sommaren - Gröna Lund och URF.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner plus familj.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch och alla reagge låtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare första halvåret i alla fall.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Satsat i skolan.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Slösat bort alla mina sommar-pengar.
18. Hur tillbringar du julen? Firar inte jul.
19. Blev du kär i år? Njaa.
20. Favoritprogram på TV? Biggest Loser.
21. Bästa boken du läste i år? Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer.
22. Största musikaliska upptäckten? Reagge under URF.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Kläder och pengar.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Fallskärmshoppning (nästa år förhoppningsvis :D)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Umgicks med familjen och hade en fest några dagar efter.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Jaaa, om jag hade fått gå ut på krogen av mina kära föräldrar haha
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Som förra årets.
29. Vad fick dig att må bra? - Solen, mina vänner, Graneberg, familjen, sommaren.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen.
31. Vem saknade du? - Lollo som är bosatt i Libanon nu.
32. De bästa nya människorna du träffade? - Kommer inte på någon.

Snodd från Madeleine som snott den från Nadia som snott den från någon okänd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0