16/12 - 09

Uppdateringen de senaste dagarna har inte varit den bästa och det beror på att jag haft prov och inlämningar att göra. Idag gjorde jag mitt sista prov år 2009. Ett prov som handlade om rasism, fördomar och främlingsfientlighet. Intressant ämne! På grund av min lathet igår pluggade jag inte mycket alls, pluggade nästan ingenting faktiskt men det gick ändå bra på sista provet idag. När man tycker något är intressant så antar jag att man inte behöver plugga så mycket. Har en sista inlämning kvar att göra och den ska göras ikväll/inatt. Kommer inte gå och lägga mig förräns den är klar för nu räcker det, vill vara klar med allt som heter skolarbete. Sista inlämningen 2009. Känns bra!

Denna blogg har uppdaterats nu. Det var på tiden!

Efter skolan gick jag hem till store kusin och hjälpte honom skriva ett brev till A-kassan och till några andra ställen. Efter det var det dags att gå hem och skriva makeup grund inlämningen som jag blev klar med på en halvtimme. Som belöning gick jag hem till Jossra en stund, tog en runda till centrum och återvände sedan hem och tittade på Biggest Loser finalen. Imorn är sista avsnittet :( :(. Nu ska jag svara på analys frågan till provet vi hade idag och skicka in den och sen är jag äntligen klar med allt plugg år 2009.

Bättre uppdatering sker när jag får jullov, alltså om 2 dagar :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0