15/12 - 09

Hej bloggen och alla läsare! Snön har fallit över Uppsala :( JAG HATAR SNÖ och allt som har med snö att göra. Snö innebär att det är halt ute, kyla, att man blir lat, trög, deprimerad och att man kommer försent till skolan och möten på grund av att bussen kör extra sakta. Imorse var bussen 10 minuter sen och när det väl kom en buss så åkte den bara förbi eftersom den var överfull. Och då fick man vänta ett tag till innan nästa buss kom och det ledde till att jag kom försent till skolan. Inte kul!

Helt seriöst, jag ser inget fint alls med den här bilden. Hatar snö och kyla!


Idag lämnade jag tillbaks två läroböcker i skolan, filosofi och psykologi, för nu är jag klar med de kurserna. Det känns skönt. Har släpat med mina böcker i väskan hela den här terminen på grund av att jag har mitt skåp på ena sidan av skolan (F-huset) och har alla mina lektioner på den andra sidan av skolbyggnaden (C huset och paviljongerna) och då har jag inte orkat gå fram och tillbaks mellan lektionerna så jag har helt enkelt haft alla mina böcker i väskan hela terminen. Väskan känns mycket lättare nu utan filosofi och psykologi boken och det känns bokstavligen talat som om en börda fallit ner från mina axlar.

Nu finns även det nya schemat ute på nätet och jag ÄLSKAR DET! Måste nog vara ett av de bästa scheman vi någonsin haft. Äntligen är det våran tur att ha ett skönt schema med långa sovmorgnar och inte så mycket lektioner. 15 lektioner i veckan = skönt!

Mitt nya schema efter jullovet!


Nu har ni fått en rejäl uppdatering fast det blev mycket skolsnack. Livet är hårt ibland! 3 dagar kvar till jullovet och har två skoluppgifter kvar att göra (prov och inlämning) så dags att börja plugga. Hoppas de här dagarna går snabbt. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: kadir

Jag håller med dig, det här vädret är hemskt!

2009-12-15 @ 18:30:38
Postat av: Safi

Aa vill ha sommar nu!

2009-12-19 @ 16:50:49
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0