14/12 - 09

En ny skolvecka.
Alltså bara en vecka kvar till jullovet.
Som straff för att jag skrämde Wafa med mayaindianerna och svinvaccinet häromdagen så var jag tvungen att följa med Wafa till Max efter skolan där hon introducerade hallonpajen till mig. Den var gudomligt god. Wafa har alltid rätt helt enkelt.

Nu har vi äntligen bestämt att det blir en ny resa till Milano under påsklovet. Det blir jag, Serri, Nadia, Johanna (förhoppningsvis), Athena, Aman, Philip, Arya och Jasmin Khalifa som åker. DUNDER! Vi ska samla ihop egna pengar för vi vill bo under samma tak den här gången, så läraren ska hitta ett billigt vandrarhem till oss. Vi ska börja med att sälja kakor och sånt i personalrummen och utanför aulan i skolan. Sen har vi andra planer också på att få fram lite pengar. Förhoppningsvis så tjänar vi ihop tillräckligt så att vi kan vara där i 10 dagar, annars så nöjer vi oss med 5-7 dagar. Så nu ni, jag är i Milano mellan den 9 - 18 april 2010 om allt går enligt planerna och alla engagerar sig. LÄNGTAR!


Nu ska jag sluta drömma om Milano och återvända till mitt "älskade" plugg.
Har Samhälle C prov på onsdag :(
En veckas elände kvar för att sedan njuta av 3 veckors lov.

Kommentarer
Postat av: Nadia;

SNART SÅ!

2009-12-18 @ 00:25:01
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: Wafa

HAHA din idiot, där ser du!! Det där va ditt straff, eller det var ett bra straff haha <3

2009-12-19 @ 14:13:40
Postat av: Safi

Wafa: Nej det var inget bra straff för nu kan jag inte sluta tänka på den där jävla hallonpajen! Hoppas den dör! <3

2009-12-19 @ 16:50:24
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0