10/12 - 09

Filosofiprov
Svenska C uppgiften
Pluggfri i minst 2 dagar

Fyfan vilken bra känsla att få provet gjort. Det gick ganska bra och jag hoppas på det bästa resultatet. När jag kom hem så började jag med Svenska C uppgiften som bara tog en halvtimme att skriva. Vi skulle skriva om en valfri bild och jag valde att skriva om kärlek som övervinner allt. Trodde jag skulle få kämpa med den här uppgiften men det gick snabbt. Skönt att få det gjort! Kan vara pluggfri nu under helgen, och sen börja plugga på samhälle C provet och göra makeup grund uppsatsen som är till nästa vecka.
När jag var klar med Svenska C så gick jag hem till Jossra där Lalesh också var. Kom hem för en stund sen och ska snart gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Midia!

Vem är hon i svart klänning? asså hon e så jääävla fin! :O jag dör!

2009-12-12 @ 02:15:16
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Safi

Det är Jossra :D

2009-12-12 @ 15:16:07
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0