100 frågor som kräver 100 svar

100 frågor som kräver mer än 100 svar..

1. Tre namn jag lyssnar till:
Mamma och mina närmaste vänner.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mina naglar.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min längd.

4. Detta är jag rädd för:
Katter.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kläder, mobilen och pengar.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hjula, dansa och låtsas se arg eller glad ut om jag verkligen inte är det.

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med mina vänner.

8. Detta vill jag göra just nu:
Sova.

9. Bästa känslan:
När man har uppnått något bra och stolthet.

10. Värsta känslan:
Hat.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Omtänksamhet.

12. Är jag kär just nu?
Nej.

13. Jag vill gifta mig:
Om några par.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Hoppa fallskärm, gifta mig och bilda familj.

15. Min käraste ägodel:
Mobilen.

16. Något jag vill ha i present:
Fallskärmshoppning och pengar.

17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukis och tröja.

18. Favoritkläder
Min svarta tunika.

19. Favoritdjur:
Inget.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
RnB

21. Favoritlåt just nu:
Jason Derulo - In My Head

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste - Makeup grund.
Tråkigaste - Historia C.

23. Stjärntecken:
Vågen.

24. En bok jag gillar:
Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer.

25. En film jag älskar:
The Notebook och A Walk to Remember.

26. Tv-program jag gillar:
Desperate Housewives.
The Vampire Diaries.
Gossip Girl.
One tree hill.
Biggest Loser.
Vänner.

27. Favoritdoft:
YSL.

28. Detta äter jag gärna:
Pizza och kebab.

29. Dricker helst:
Apelsinjuice.

30. Favoritgodis:
Romerska bågar.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Dubai, Spanien och Italien.

32. Färg på mina ögon:
Bruna.

33. Min längd:
1.52 cm.

34. Jag tror på:
Liv efter döden.

35. Jag spelar:
Crazy Taxi.

36. Person jag beundrar:
Min mamma.

37. Så här bor jag:
I en lägenhet med familjen.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga.

39. Hur många par skor:
Ca 10 - 12 stycken.

40. Föredrar du klack eller utan klack på skor:
På fest: med klack.
I skolan: utan klack.

41. Favoritfärg:
Blå och svart.

42. Favoritcitat:
Ju mer man vet desto mer får man veta att man inte vet.

43. En hemlighet jag vet:
Hemligt.

44. Bästa present jag fått:
Allt, tanken som räknas :)

45. Bästa skiva du köpt:
Tror aldrig jag har köpt någon skiva.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina naglar.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Min längd.

48. Udda förmåga/egenskap:
Ingen specifik egenskap.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En fågel så att man kan se allt.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Jason Derulo.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Skolan, pluggat och varit med Jossra.

52. Var är dina föräldrar födda?
Palestina.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Free Youtube to Mp3 Converter.

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Dragon Palace. 

55. När badade du i en pool senast?
I Dubai 2004.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej.

57. Hur många barn vill du ha?
3 - 4.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Rock och opera.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Socialdemokraterna.

60. Vad har du för TV-kanaler?
Alla viktiga.

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja.

62. Har du busringt någon gång?
Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Aa lätt fallskärm men aldrig bungy jump.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Dubai.

66. Har du en egen trädgård?
Aa i Palestina.

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Ingen.

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej.

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
New Moon.

71. Favoritpizza?
Kebabpizza.

72. Chips eller popcorn?
Chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Rött.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med mamma i Rififi. Pasta och pizza.

78. Favoritchoklad?
Romerska bågar.

79. När röstade du senast?
Under EU-valet.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Har ingen aning.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej.

82. Är du bra på matlagning?
Ja.

83. Klarar du att tanka själv?
Ja.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
När jag praoade.

87. Vad var det senaste du handlade?
4 par skor :D

88. Har du kräkts offentligt?
HAHA JAA!

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Den sanna kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?
Nej.

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja det kan man.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min morbrors fru när hon födde.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Nej.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har inget meddelande.

96. Vad har du i din väska?
Skolböcker, smink, kreditkort och Ipod.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Röka sista ciggen innan läggdags - BÄST!

98. Vad är du tacksam för idag?
Över mina nära och kära.

99. Var hittade du den här listan?
På någon blogg.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Nadia, Madeleine och alla andra som vill fylla i den här enkäten.


Kommentarer
Postat av: Jossra

HAHA fråga 88

2009-12-09 @ 16:59:04
Postat av: Safi

HAHAHA I don't want to be remembered hahaha

2009-12-09 @ 20:18:34
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Nadia;

HAHA ÄLSKART! Nu ska jag fylla i denna också!! :D <3

2009-12-09 @ 22:27:28
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: Safi

Skön Nadia!

2009-12-12 @ 15:16:34
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0