URF dag 2

Hej :) Med sällskap av Jossra, Shirin, Anna, Sara, Jasmin A och några andra så tog jag bussen in till stan vid 5 tiden igår. Vi gick av i studenternas och promenerade hela vägen till Urf. Jag och Jossra var de enda som hade band så vi kom in direkt och med hjälp av någon person så fixade de andra in sig men det tog en väldigt lång tid innan alla var inne. Collie Buddz började uppträda vid 19 tiden och jag stod nästan längst fram vid scenen med de andra tjejerna. Det var riktigt skön stämning under hela dagen och mot kvällen så blev det bara bättre och bättre stämning.

Collie Buddz



Collie Buddz - Blind to you


Anna, Kadir och Shirin.


Jossra :D


Senare mot kvällen så råkade jag gå emot en full snubbe och fick öl spillt på hela mig och det luktade inte gott alltså haha men pallade inte bry mig så jag gick runt och luktade öl igår.

Jag rörde mig mot lilla tältet med tjejerna där Zumbas skulle uppträda och de var GRYMMA.

Zumbas







Efter Zumbas uppträdande så kollade jag inte på någon mer artist. Minglade bara runt och träffade på väldigt många människor. Folk som man ofta träffar och folk som man inte har träffat på länge. Vid halv 3 tiden så fick jag och brorsan skjuts hem och det var inte världens bästa stämning hemma men efter en timme så lugnade en viss förälder ner sig och jag gick in i rummet och somnade ganska snabbt. Vaknade vid 11 idag och ska snart börja fixa mig och sedan röra mig mot Urf med Jossra. Det blir ingen mer uppdatering idag men skriver mer imorn. Ha en underbar dag för det ska definitivt jag ha ;) Puss

Kommentarer
Postat av: http://langaren.webblogg.se

http://langaren.webblogg.se

2009-08-09 @ 11:46:35
URL: http://langaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0