Tankar

Det är så mycket som har hänt under den här sommaren. Personliga saker som jag inte vill berätta om här. Jag känner verkligen att jag har utvecklats psykiskt under den här perioden och det är så mycket saker som jag har insett under den här sommaren som jag inte har haft en aning om innan. Det är en person som har påverkat mig väldigt väldigt mycket och jag känner verkligen att detta är en prövningstid för mig (som det sades när jag spådde mig) och jag vet att det snart kommer komma en stor konsekvens för de saker jag har gjort under denna sommar för varje handling har en konsekvens i denna värld. Jag kan inte påstå att jag ångrar mig för jag brukar nästan aldrig ångra mig, men jag önskar att det hade skett på ett annat sätt. På ett mycket trevligare sätt. Jag har även lärt mig att inte lita på folk så mycket som jag har gjort för tyvärr så har alla människor dåliga sidor. Jag var varit så lättlurad och lättmanipulerad under denna tid men nu har jag äntligen insett att man inte kan lita på alla runt omkring sin omgivning. Okej, det gjorde jag inte innan heller men man ska inte lita på vem som helst även hur snäll och trevlig den personen är för som sagt så har alla människor en dold sida som inte visas framför dig men som gärna visas framför andra människor. Ibland så har min envishet tagit över och jag har gjort en hel del dumma saker utan att tänka och det har varit för att jag har varit ganska självisk under denna tid och bara tänkt på mig själv. Jag klandrar inte mig själv för det för när man har byggt upp något så länge som jag har gjort så gör man allt som finns för att skydda det man har byggt upp och då blir man självisk och bara tänker på sig själv. Det jag kan säga att jag ångrar är att jag sårade en nära vän under denna tid och jag önskar jag kunde vrida tillbaks tiden till innan sommaren började och bara ändra på lite saker men tyvärr så går inte det. Det har liksom redan hänt och hur mycket jag än försöker så kommer det inte att gå att vrida tillbaks klockan. Jag hoppas att den personen hittar ett sätt att förstå någon dag varför jag gjorde som jag gjorde och förstår att det absolut inte var min mening att såra någon.

Nu blev denna text jätte lång men kände bara att jag behövde skriva av mig fast ingen kommer förstå vad jag menar, men det viktigaste är att jag förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0