Natt inlägg

Godkväll alla läsare :) Efter att jag hade bjudit Johanna på jordgubbssmoothie och kladdkaka så gick jag hem till Jossra och var där i ett par timmar. Jag fick fan kriga för att få gå dit överhuvudtaget. Min mamma har vart lite små irriterad på mig sen igår kväll för hon anser att jag har blivit ett gatubarn för att jag aldrig är hemma och idag så ville hon jävlas med mig genom att inte låta mig gå ut. Jag fick lova att jag skulle städa hela huset imorn, laga mat två gånger, diska varenda gång det är disk, massera hennes fötter och måla hennes naglar tills hon gav med sig och lät mig gå hem till Jossra. HAHA vad gör man inte för att träffa Jossra liksom.. Min mamma kommer ha en personlig slav imorn som kommer göra allt hennes arbete haha medans hon bara kan chilla och ta det lugnt hela dagen.


När jag kom hem så satt vi hela familjen och pratade om en massa saker och efteråt lagade jag en mini buffé till oss syskon. Lagade köttbullar, pasta, tsatsiki sås, chicken wings, currysås och pyttipanna haha och sen fick man välja vad man ville äta. Diskade efteråt och jag är nog världens trögaste människa på att diska. Det tog mig bokstavligen 50 minuter att diska allt och det var en disk som egentligen bara tar fem minuter att diska haha men jag är så petig och väldigt trög på allt som har med städning att göra.

Pratade med de jag bodde hos i Dubai 2004 idag. De bor i Washington DC nu och de ville verkligen att jag skulle komma och hälsa på och det vill jag göra. Skulle inte banga på att flytta till de några månader efter jag har tagit studenten och bo med de ett tag. Det skulle verkligen vara en omväxling för mig och det skulle nog inte vara något problem för mina föräldrar heller eftersom de känner de ganska bra. De blev helt fästa vid mig sist jag träffade de och pratade med min mamma om att jag skulle bo kvar hos dom i Dubai men min mamma totalvägrade. Aldrig att hon skulle klara sig utan mig liksom haha. Jag vill jättegärna träffa de igen så jag ska verkligen tänka på saken, att åka dit ett par månader efter studenten och bo hos dom. Det skulle vart en kul grej och en bra erfarenhet.


Nu ska jag gå och lägga mig för Peyman kommer hit om ungefär 7 timmar och ska väcka mig. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0