Gottsunda

Under ett antal dagar så har det pågått massvis med bilbrander runt omkring Gottsunda och idag kom ungefär 15 polisbilar och ställde de flesta ungdomar i en rad för att de alla skulle blir visiterade. Mina bröder var där och de blev slagna och tagna till polisstationen. Om ni tittar på videon så kommer ni höra någon som skriker i början av videon och det är min bror. Han blev slagen och polisen sprutade pepparspray på hans ögön. Riktiga idioter!
Nu är de i alla fall äntligen hemma och välbehållna.

 




Om ni inte kan se videon så klicka på den här länken

http://www.youtube.com/watch?v=2XPAVZtOKOY


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir såå fucking arg, polisen kan ta siig i rövhålan. dom har inget jävla samvete utan misshandlar bara, inte undra på att det blir upplopp där. idiiotpoliser. hoppas att det är bra med din bror nu iaf

2009-08-31 @ 13:12:34
Postat av: Safi

Anonym: Aa det är bra med min bror nu, tack

2009-09-01 @ 20:05:54
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0