Gästblogg: Johanna

hejhej :)
Nu sitter jag hemma hos Safsi, vi kom nyss hem.
Safi ville att jag skulle gästblogga lite, och berätta om våran sommar.
Idag åkte jag ner till stan för att träffa Safi som skulle köpa lite block och sånt inför skolan, som börjar nästa torsdag.
Vi gick runt och kollade i affärer lite grann sen gick vi och åt på Cupido, sötnosen bjöd mig på mat.
Nu är det förjävligt väder ute, regnar jätte mycket .

I början av sommaren gick jag i skolan och Safi jobbade, och efter skolan åkte jag till Safi där hon jobbade och satt med henne i flera timmar och hjälpte henne att sälja lite. Men sen frågade hon sin chef om jag också kunde få börja jobba och han sa ja. Så varje dag i sommar har vi gått upp tidigt för att åka och jobba. Men vi var dumma som inte sparade våra pengar, vi åt ute varje dag och har gjort av med nästan alla pengarna.
Har varit med min söta Safi nästan varje dag i sommar. Vi har gjort många små roliga äventyr i Sommar, som jag tyvär inte kan nämna här. Men vi har haft en rolig Sommar ! 
Nu har sommarskolan slutat och jag är jätte glad att jag fick G. Vi har även slutat jobbat nu, eftersom vi vill njuta av vårat lov. För i Sommar har vi slitit varje dag och har inte vilat så mycket. Jag är skit trött av all skola och två jobb nu, behöver verkligen ta det lungt nu. 
På lördag ska vi åka till Stockholm, så hoppas det blir fint väder och att det blir en rolig dag.

Saknar Madeleine Hallberg som är i Turiket, henne har man tyvär inte sett mycket av i sommar !

Nu orkar jag inte skriva längre.
Hoppas alla haft en rolig sommar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0