Gästblogg: Athena

Tjabba tjena hallå!

Ska berätta lite om min dag! 
Det började med att jag vaknade klockan 9 på morgonen, vilket är vääldigt ovanligt för min del eftersom att jag är en riktig sömntuta som alltid sover tills solen går ner typ hahah. Drog bort gardinerna och såg hur härligt väder det var, typ as kallt och blåsigt mmmm härligheter! Var jätte dålig i halsen också, lät som lil wayne när jag försökte ropa på mamma hahah.
Men det var en skön morgon ändå,för min söta mamma hade lagat jätte god frukost och allt:) (careface) men ändå! Vid 1 tiden fick jag ett mysigt sms av gosungen Safi, hon ville att jag skulle komma hem till henne och även träffa söta Madeleine också som kommit hem Turkiet, så kunde ju bara inte tacka nej till de:) . Precis när jag kom hem till Safi så skulle hon börja laga chicken wings med ris och currysås MUUMS, och det var perfekt tajming för jag var så hungrig att min mage började spela techno musik. Men vi fick dock lite problem med att laga riset hahaha, jävligt skämmigt att man inte kan laga ris även fast man är iranie men det löste sig till slut! Vem älskar inte kladdigt ris liksom? Mer vet jag inte vad dagen har att erbjuda men hittils har det varit mys!

BTW JAG ÅKTE LIMO I VECKAN HUR TUFFT ÄR INTE DE? AS TUFFT JAG VET:D

Iaf nu ska jag gå och tracka Safi lite som är världens segaste människa på ett diska! mohahah

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0