En dag med Athena och Madde..

Hela den här dagen har spenderats med Athena och Madde. Athena kom hit runt tre och då lagade vi mat och åt och väntade på att Madde skulle komma. När Madde kom så gick vi till centrum och mötte Serri och Jasmina. På vägen dit så träffade man på Wafa och Hayat också. Kul att träffa Wafa igen för hon kom tillbaks från Libanon igår. Stod och pratade med de en stund och sedan gick vi andra till Bebisens gård och satte oss där. På vägen hem så träffade vi Jossra så vi följde med henne hem istället där hon var med Hamode. Han är världens gulligaste unge och som Atti brukar säga så vill man bara ÄTAA honom!! Vi satt kvar en stund och sen gick vi hem till mig.



Jag följde med Athena och Madde till busshållplatsen och återvände hem. På vägen hem så träffade jag på Michelle och stod kvar och pratade med henne en stund innan hon skulle köra hem. När jag väl var hemma så fick jag besök från Rafif. Hon kom tillbaks igår från Syrien så vi hade ganska mycket att prata om. Hon var kvar i två timmar ungefär och när hon gick så hoppade jag in i duschen och kom ut för en stund sen. Ska gå och lägga mig snart. Skolan börjar om 4 dagar och jag måste vänja mig att sova tidigt och vakna tidigt. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0