(S) 9/8 - 09

Den här dagen har för det mesta spenderats med Bebisen. Träffade Johanna idag och vi gick ut och promenerade och sedan gick vi och hämtade Bebisen och tog honom till centrum för att köpa tuggummi från automaterna till honom. Han tycker sånt är skit kul. Johanna åkte hem och jag gick hem till Jossra med Bebisen. Han lekte lite med hennes föräldrar och sedan gick vi hem till mig en stund. Tog ut honom efter till en park och satt där med honom i två timmar. Han var på ett väldigt bra humör idag och skrattade hela tiden så det var skönt att bara vara med honom helt ensam och det är väldigt skönt väder idag också. Jag lämnade hem honom och åt där och nu är jag hemma och väntar på att Johanna ska komma tillbaks till Gottsunda. Vi ska ta en lång promenad och träffa några bekanta och Johanna ska nog sova här ikväll så det blir nog ingen mer uppdatering idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0