7/8 - 09

Igår var en väldigt lång dag. Det var komplikationer i jobbet. Jobbade i Enköpingsrondellen och kom inte så bra överrens med chefen plus att det dröjde väldigt länge tills jag kom hem så jag bestämde mig igår för att sluta jobba. Har tjänat ihop tillräckligt med pengar och det är ca två veckor kvar till skolan börjar och jag behöver vila ut mig innan.
Det var en väldigt dålig dag igår och en nära vän blev besviken på mig för att jag gjorde ett stort misstag och jag hoppas verkligen att den personen kan förlåta mig. När livet nästan är perfekt så ska det alltid dyka upp något problem. Jag kan inte sluta tänka på vad jag har gjort och jag ångrar mig skit mycket men hoppas detta löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0