31/8 - 09

Med bara 5 timmars sömn så vaknade jag imorse kl 6 och var helt död och övertrött. Jag åkte till skolan, gick på alla lektioner och efter skolan så träffade jag Tagreed och vi promenerade hela vägen till Akademiska sjukhuset. Väl framme så fick jag se lille kusin för första gången och han var så liten så man knappt våga bära honom.
Guuulluungeee !!
Adham Adriano Almasri "Tripple A"


Efter besöket hos lille kusin i sjukhuset så promenerade jag och Tagreed till stan där jag träffade Peyman och Madde. Vi var med Peyman en stund och sen gick jag och Madde till Storken och fikade. Därefter så gick vi runt lite på stan och sedan åkte jag hem. Nu är jag hemma och ska snart göra min filosofi läxa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0