29/8 - 09

Igår runt 5 tiden så kom Johanna hem till mig och vi tog en promenerad till östra och träffade Paulina en stund. Efter träffen med Paulina gick vi hem till Ghada en stund och därefter gick vi hem till Jazz. Hon ska flytta imorn så vi hjälpte henne packa ner allt som fanns i köket i stora flyttlådor. Rafif kom också dit när vi var klara och höll oss sällskap en stund. Jag och Johanna gick hem till mig och lagade kycklingsallad till hela familjen och när vi hade ätit klart så åkte Johanna. Senare på kvällen var jag hemma hos Rafif. Det var länge sen jag var där och det var på tiden att jag gick dit. Vi tog en kort promenad och runt kl 23 så återvände jag hem.

Rafif är väldigt stolt över sitt "X" på huvudet !!



Jag vaknade runt 10 idag och började direkt göra frukost och jordgubbssmoothies till hela familjen förutom till min pappa som fastar. Jag har precis duschat och ska snart fixa mig. Min morbror kommer hit snart så ska umgås lite med honom.


Kommentarer
Postat av: Rafif

HAHHAHA men visst är Xet grymt:P?

2009-08-29 @ 18:02:04
Postat av: Safi

Rafif: Aa det är det :)

2009-08-29 @ 23:10:07
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0