28/8 - 09

Godmorgon :) Jag ska alltid ha en sån jävla otur! På mitt schema som jag fick från min lärare förra torsdagen så stod det att jag skulle läsa makeup kursen på måndag eftermiddag och fredag morgon den här perioden men på mitt personliga schema så stod det att jag INTE skulle läsa makeup kursen under den här perioden. Jag gick ändå på makeup kursen i måndags och jag frågade läraren då om jag stod med på hennes klasslista men hon hade inte fått den än. Jag letade efter samma lärare igår men när jag hade slutat från min sista lektion så hade hon redan gått hem för dagen. När jag kom hem så ringde jag henne och frågade om hon hade fått klasslistan och det hade hon inte fått. Hon skulle få den på fredag morgon (idag) Jag frågade henne hur jag skulle göra imorn (alltså idag) och hon sa att jag skulle komma ändå. Jag hade en känsla av att något skulle gå fel och om jag gick till skolan så skulle det sluta med att jag hade en fet håltimme. Men risken var ändå stor att jag skulle läsa makeup kursen under den här perioden så jag åkte ändå till skolan imorse och gick till den där lärarens arbetsrum. Hon visade mig listan och SJÄLVKLART STOD JAG INTE MED PÅ KLASSLISTAN. TYPISKT mig att något sånt här ska hända!! Min första riktiga lektion börjar 10.45 och jag har vart här från kl 8.15 och jag är skiiiit arg. Jag kunde ha sovit istället för att vara här!! Nu har Johanna kommit och ska hålla mig sällskap i en timme framöver. Ni får ha det så bra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0