26/8 - 09

Igår var jag hemma hos Yeliz hela kvällen. Hon tvättade kläder och jag var ute med Melissa på gården där hon lekte. Vi tog en sväng med bilen till Gottsunda Centrum och köpte mat med oss hem. Det är alltid skönt och avslappnade att vara hemma hos Yeliz, men igår när jag kom hem var jag helt utsliten, utmattad och trött så jag somnade ganska snabbt.



Hade handledningstid idag med min projektledare och det gick ganska bra. Hon tyckte bara att vårat mål med projektet var helt fel och att vi borde ändra på vår målsättning. Syftet med att prova någon diet är ju så att man ska gå ner i vikt, men nej, projektledaren tycker att vårat mål borde vara att vi ska bli mer hälsosammare. Vi har en månad på oss att ändra våran projektplan så det ska jag inte stressa med men skönt att ha kommit igång med arbetet i alla fall. Under lunchen idag så åkte jag hem till Jasmin Khalifa i Stenhagen och åt där och självklart ledde det till att jag missade en hel lektion nästan :P Nu är jag hemma och ska snart kolla på The Hills fast jag har sett alla avsnitt 100 gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0