23/8 - 09

Godmorgon. Vaknade för en stund sen och ska snart in och duscha. Imorgon börjar skolan på riktigt och första lektionen är religionskunskap. Eftersom min nya mentor är gravid och ska föda efter höstlovet så ska vi läsa klart religionskursen innan höstlovet börjar. Det kommer bli en intensiv kurs och under denna period så kommer jag ha mest religionkunskapsprov. Religion är roligt och jag tror inte att det kommer vara så svårt. Det är alltid kul och lärorikt att lära sig om olika religioner som t.ex. islam, kristendom, judendom och buddhism och därför tror jag inte att det kommer vara så svårt.
Madde kommer snart så jag ska in och duscha nu. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0