21/8 - 09

Johanna kom hem till mig idag runt två tiden. Vi gick till centrum och handlade och sen gick vi tillbaks hem till mig. Vid tre så träffade jag Yeliz och Melissa och vi åkte in till stan och gick runt lite i affärer. När vi var klara så skjutsade Yeliz mig till Gottsunda och jag träffade Johanna igen. Vi gick hem till Ghada och var där en stund med henne och Bebisen och sedan så återvände vi hem till mig och kollade på Tv. Johanna drog för en stund sen och jag sitter här vid datorn och är helt uttråkad. Det var meningen att vi skulle planera hur vi skulle göra angående vårat projektarbete, men det blev inte av. Imorn så kommer Madde och då kanske det går bättre att ta tag i det hela. Senare imorn kväll så ska jag och Madde på en kompis överraskningsfest i Sävja. Det kommer bli kul att träffa alla Fyris barn igen :)


Imorgon börjar Ramadan. Jag har inte fastat på flera år och kommer troligen inte göra det i år heller. Har lovat min pappa att börja fasta igen när man ska äta klockan tre, och det kommer ta ett par år tills den tiden kommer. I år så ska man äta runt kl halv 9 och jag beundrar verkligen personer som klarar av att hålla sig utan mat och dryck till den tiden. Det är verkligen ansträngande och väldigt svårt, men har man en stark tro så klarar man av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0