21/8 - 09

Om mig
1. Vad heter du? Safi Elmasri
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Svår fråga..
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Min mamma hade bestämt att hennes första unge skulle heta Safi redan när hon var ung, oavsett om det var en pojke eller flicka.
4. Vilket stjärntecken är du? Vågen
5. Vilken årgång är du? 90a
6. Vart bor du? Uppsala
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 2 gånger. Bodde tydligen i Stenhagen när jag föddes, men flyttade direkt efter till Gottsunda. När jag var 4 år så flyttade vi till en annan lägenhet i Gottsunda och jag bor fortfarande kvar här sen 15 år tillbaks.
9. Vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet i Los Angeles.
10. Vilken skolklass? Tredje och sista året på gymnasiet.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Har ingen aning än.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
ca. 155 cm
2. Hur mycket väger du? 52 kg.
3. Hårfärg och frisyr? Brunt och lockigt/vågigt.
4. Ögonfärg? Brun
5. Mest nöjd med? Mina naglar.
6. Minst nöjd med? Min längd.
7. Skostorlek? 36
8. Glasögon? Ja men använder linser.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (6 st)

FAVORITER
1. Filmer? Coyote Ugly, Twilight och The Notebook.
2. Låtar? Blandat.
3. Årstider? Våren och sommaren.
4. Mat/dryck? All fet mat och apelsinjuice.
5. Djur? Tycker inte om djur.
6. Färg? Svart.
7. Parfym? En parfym från Syrien som jag inte kan namnet på.
8. Tv-program? Desperate Housewives, One Tree Hill och Gossip Girl.
9. Ämne i skolan? Psykologi.
10. Sysselsättning? Shoppa och umgås med mina nära och kära.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Använder ingen jacka just nu.
2. Vad använder du just nu för skor? Ett par ballerina skor från H&M.
3. Favoritfärg på kläder? Svart och rosa.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jeans, tjocktröjor, underkläder, skor, väskor, shorts, klänningar.
6. Favoritaffärer? H&M, Gina Tricot och BikBok.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? I genomsnitt så handlar jag för minst 500 kr varje månad. Ja, jag är en fattig student.
8. Favoritmärke? H&M.
9. Vad har du för byxstorlek? 26-27.
10. Vad har du för tröjstorlek? 34, 36

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan.
2. Vilken färg på tapeterna? Ljusa tapeter som skiftar mot gult.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Brunt.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min garderob för att alla mina kläder är där i.
5. Vad vill du ändra där inne? Vill ha en dator!!
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja
b) Video/dvd? Nej
c) Dator? Nej, men snart.
d) Stereo? Nej
e) Telefon? Nej
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gården.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, tittar på Tv och umgås med vännerna.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Johanna och Madde ibland.
10. Favoritpryl i rummet? Min garderob.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Said
2. var har du i din:
a) Jackficka just nu? Inget.
b) Skolväska just nu? Har ingen skolväska.
c) Handväska eller liknande just nu? Penna, kalender, läppglans, parfym.
3. Vad är du beroende av? Apelsinjuice.
4. Vilket land kommer du i från? Ursprungligen från Palestina.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? HelloKitty.
6. Vad tror du på? Att alla har en livsuppgift.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Islam.
8. Vad köpte du senast? Godis till Melissa.
9. Har du nåt husdjur?
Nej.
10. Vad bor du i? Hyreslägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0