21/8 - 09

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Neutral
Favoritgodis: Choklad och allt rött..
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding och griskött
Kläder just nu: Svarta mjukis och orange tröja.
Musik just nu: Mariah Carey - Obsessed
Vad sa du senast: "Hejdå" till Johanna.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Framtiden.
Sommarplaner: Sommaren är över.
Fisk eller badkruka: Förstår inte frågan.
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: En just nu, men brukar sova med två stycken.
Favoritväder: När det är sol och varmt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobilen, datorn och en vän.
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska för tillfället, men ibland kan jag även vara en morgonmänniska men det händer inte ofta.
Sparare eller slösare: SLÖSARE!! Kan inte hantera pengar tyvärr.
Bästa film: Coyote Ugly
Tror du på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet om.
Tror du på mirakel: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag är väldigt tolerant mot allt och alla
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Mellan 3 - 5 st
Bio eller promenad: Skönt med båda. Beror oftast på vilket humör man är på.
Är du kittlig: Nej, inte alls.
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Vågen
Rädd för insekter? Nej, inte rädd men ogillar insekter. Jag kan hålla i spindlar utan problem.
Äckligaste insekten: Små kryp.
Största svaghet: Kan vara känslokall.
Det här är jag bra på: Är väldigt hjälpsam.
Bästa bok? Shoo Bree
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa folks tankar.
Vad vill du jobba som? Har ingen aning än.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej. Gjorde det när jag var yngre, men inte nu längre. Min blogg är min dagbok nu.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Aa kanske tatuerar mig på axeln eller ankeln om några år.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat.
Gungar du på stolen? Ja ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, men vill hoppa fallskärm
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nej.
Gillar du att sjunga? Ibland
Anser du att du är stark? Nej, inte just nu haha
Brukar du sola? Nej
Vad gör du om du får hicka? Inget speciellt.
Röker du? Ja
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0