20/8 - 09

Godmorgon :) Första skoldagen börjar snart, om lite mindre än fyra timmar för att vara exakt. Det blir sista året för mig i gymnasiet och gud vad det känns konstigt. Det känns verkligen som om det var igår jag började i ettan. Var helt nervös inför att börja gymnasiet, men nu har det liksom gått två år redan. Tiden har bar sprungit förbi och två år har känts som två månader nu när man tänker tillbaka. Hoppas att detta skolår blir mycket bättre än de två senaste åren och att jag klarar av att hänga med på alla lektioner och inte ger upp för att om ungefär 10 månader så tar jag äntligen studenten :D :D. Det är något jag har längtat till under hela livet och nu känns det verkligen som om den dagen kommer snart :D

Sista året med mina tjejer <3


Hoppas ni alla får ett underbart skolår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0