20/8 - 09

Denna dag började med att jag gick hem till Wafa på morgonen. Vi tog bussen in till stan och sen gick vi till Dragon Palace och lunchade ihop. Efter lunchen så gick vi runt lite på stan och sedan begav vi oss mot skolan. Vi fick lite information om det nya skolåret och sedan hade vi ett möte med våran handledare inför projektarbetet. Jag, Johanna och Madde ska jobba ihop och vårat projekt ska handla om dieter. Vi ska testa två olika dieter för att sedan jämföra dom. Det är ett projekt som varar i ett år och vi måste arbeta med projektet minst 3 timmar i veckan.

Så här ser mitt schema ut för tillfället. Det är inte klart än för det står att jag ska läsa några kurser som jag inte ens har valt, men schemat kommer nog uppdateras snart.


Efter skolan så gick jag ner till stan med Johanna. Vi gick runt lite och sen åkte jag hem. Efter att jag hade varit hemma i ett par timmar så gick jag ut och mötte Rafif. Vi promenerade, åt i centrum och nu är jag hemma.

Är ledig imorn från skolan eftersom det är Ettornas dag. Sköönt med ledighet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0