17/8 - 09

Det är inte många dagar kvar alltså till skolan börjar. JAG VILL INTE börja i skolan igen, är så jävla skoltrött så det inte är sant. Skönt att jag börjar kl 13 i alla fall på första skoldagen, och sen så ska man ha ett litet möte om projektarbetet och sedan får man antagligen gå hem.
Idag så har jag vart hemma hos Jossra i ett par timmar. Efter gick jag hem till mig, fixade mig lite snabbt, mötte Rafif och så tog vi bussen in till stan och mötte Johanna. Rafif skulle ta bussen till Gränby så vi följde med henne till bussen och sedan bjöd Johanna mig på mat på JallaJalla. När vi nästan hade ätit klart så kom Madde, Athena och Sasha. De hade reserverat platser för oss på bio, filmen LA Gigolo. Vi gick och hämtade biljetterna och då kom även Paula. Vi gick till någon kiosk och köpte en massa godis och sen gick vi och kollade på filmen som var skit bra, men slutet var inte alls bra. Den slutade med att en padda åt en vt liten mus eller så var det en råtta. Sorgligt !!

Ljuset på skärmen var nästan format som ett hjärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0